Äntligen!!

Igår var jag på ett ganska nedslående möte med Försäkringskassan.
Det är ju så att i och med de nya reglerna så riskerade jag att bli utförsäkrad..
En jobbig situation eftersom jag inte har så mycket val annat än att vara deltidssjukskriven...

Just nu i alla fall..
Men så kom det en god nyhet!

Jag har äntligen fått tid för operation!!
Nu ska foten bli åtgärdad!!

Jag har så stora förhoppningar på denna operation!!
Nu är det att hoppas på att benbitarna inte har ställt till med för mycket skada..
Det är ju ganska länge sedan skadan skedde.

Februari hände det.
Nu har det ju gått 10 månader.

10 månader av smärta.
Inte roligt.


Men nu tar jag ett andetag.
Jag sträcker på mig och tar nya tag.

Idag är verkligen den första dagen i resten av mitt liv!!

Kommentarer
Postat av: Åse

VAD skönt att äntligen ha fått en tid. Grattis! Vilken julklapp...

2009-12-10 @ 16:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0