Filmtajm.

Idag har jag varit på bio.
Vi blev bjudna av cheferna på jobbet. Lite julavslutning med mingel, mat och bio.

Maten var liksom förra året en ganska tråkig historia....
Jag är ju inte riktigt förtjust i kall mat...
Ge mig varm mat!!

Lite tjurig är jag när det gäller mat...
Har ltie svårt för detta med kall plockmat...
Är lite rädd för baskelusker...

Man vill ju inte bli magsjuk...


Men hur som helst, filmen.

Min stora feta grekiska semester.

Eller som den heter i original:

My life in ruins.

Hrmmm...
Den svenska titeln har vissa likheter med Mitt stora feta grekiska bröllop.
Jag trodde att det skulle vara en uppföljare.

Det var det inte.
Filmen var bra i alla fall, trots detta...


Lite lagom rimantisk, en hel del skratt och pinsamma ögonblick.
Klart sevärd i alla fall!!!

Nu väntar soffan eftersom min fot inte på något sätt uppskattade dagen idag...
Muppfot.


Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0