Nu är helgen slut!

Har jobbat i helgen, och som vanligt går det som en dans när man jobbar med Eva-Britt!!!

Hahaha!!

VI lyckas alltid med att sitta och diskutera allt mellan himmel och jord och trots att våra åsikter ibland går isär, så kan vi i alla fall fortsätta diskutera! Det är så fascinerande med dessa siskussioner....
Vi avhandlar allt....

Jag tror, att jag och Eva-Britt skulle kunna lösa alla världsproblem.
Vi har nog banne mig en lösning på allt!! Hahahaha!!!

Det har varit kallt i helgen, och det är lite träligt att skrapa rutan på bilen, varför jag skulle önska ett garage...
Tänk vad skönt att sätta sig i en bil som inte är iskall och som man inte behöver skrapa rutan på...

Ja, jag fortsätter att drömma...
Nu ska jag pälsa på mig massa kläder och ta en promenad med hundarna och filosofera över livet.

Det är ju snart jul, och i eftermiddag ska jag och maken in och köpa julklappar till barnen...
Och lite julmat trots att vi inte är hemma i jul...

Men nu, mössa på!!

Ha en trevlig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0