Bloggare?

Snubblade in på Katrin Zytomierskas blogg.
Den människan fick mig att skratta mig blå i somras när hon medverkade i Äntligen Morgen med Daniel Breitholst (stavas?).

Hon skulle minska antalet svordomar per dag, och det var inte lätt!!
Men tack och lov så fick hon mig att må så jäkla bra eftersom jag är en sån som av gammal vana petar in ganska mycket svordomar.....

Men hur som helst..
Häromdagen hade hon en bild på sin blogg där man fick se hennes ögonfransar.
Hon har gjort en förlängning av dom.Snyggt!!

Blev supersugen att hitta på nåt sånt!!


En annan bloggare som jag blev avis på häromdagen var Charlotte Perelli!
Hon hade varit och fixat sina naglar..
Det vill jag göra..

Måste ta tag i det..
Man känner sig ju så mycket snyggare med fina händer!!!

Nä, dags att snygga upp sig lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0