Dag 2

av smärta...

Allvarligt talat så trodde jag inte att man kunde ha så här förbaskat ont av att stuka foten!!

Visst har jag stukat fötter innan i mina dagar, men det här var fasen nåt sanslöst!!
Och med tanke på hur jag bar mig åt så gör det ju inte saken bättre.... *skratta*

Det är ju lätt att skratta åt eländet nu, men jag hade ganska lätt att hålla mig för skratt!
Mycket har jag varit med om...
Blivit sparkad av hästar, trampad, biten, avslängd, hoppat av skenande häst i farten, skenat med häst och vagn....
Listan kan göras lång..
Men lik förbaskat fortsätter jag att hålla på med hästar!!

Men igår var det nära att jag började avla guldfiskar istället...
Men Herr P är den vackraste hästen jag vet, och det finns inte en chans att jag ger upp min vän!!

Men barbackaturer blir det inte på länge!!

Dagen idag har jag tillbringat i soffan.
JÖSSES vad jag har haft tråkigt!!

TIttat på tv.
Surfat runt i cyberspace.
Tittat på Morden i Midsomer.
Tittat på Men In Black med sonen A....

Undrar lite vad jag ska hitta på i morron...
Blir med största sannolikhet soffan igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0