Söndagstrött...

Har nu varit hemma från jobbet en vecka.
Detta eftersom jag klantade mig i måndags... Hahaha!!

Men i morron är det dags att jobba!
Nu kan jag inte vara hemma längre..
Även om foten värker så tänker jag gå till jobbet i morron...Foten värker ju inte mindre hemma, så därför ska jag till jobbet..

Som tur är har jag förstående kollegor som vet om min belägenhet och jag har därför möjlighet till lite vila uinder dagen.En hel del grejer kan jag greja sittandes....
Bra tycker jag!

I övrigt idag händer det inte mycket.
Tänkte bege mig till stallet en sväng.
Har dock inga planer på att rida barbacka .. Hahaha!!

Men jag skulle gärna bege mig söderut idag.
Sisådär en 30 mil...
Ner till J och hjälpa henne lite..
Eftersom vi båda är lite halta och lytta kan vi ju kanske stötta varandra?? Haha!!
Den blinde leder den lame!!Hahaha!!

Skämt åsido...

Nä, dags att trolla fram ett par strumpor och lirka på den onda foten..
Trevlig söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0