Att leva sitt önskade liv??

Lever jag det liv jag alltid önskat??
Jag tror det faktiskt.

Jag har mina 2 grabbar som jag älskar över allt annat.
Jag har min man som är min klippa.
Jag har mitt hus , hundar , kattfan och en jäkla massa dammråttor.

Jag har ett jobb som jag trivs med, och mitt liv knatar på i en ganska behaglig takt!!!

Visst har vi våra motgångar, men de är överkomliga.
Jag har dagar då jag är ett fullkonligt monster. Gnällig och sur så mjölken surnar i kylskåpet om jag går förbi...Typ..
Men det går ju över!


Men är jag nöjd med mej själv för den jag är?
I det stora hela är jag det.

Nu ska jag kämpa för att göra mig av med 25 kg fluff som ramlat över mig...

Men jag har tagit det första steget.
Jag har börjat träna, och tycker det är skitkul!
SKa bara se till att få praktiska träningstiås av Linnéa, för hon är duktig på det!!
Nej, dags att packa träningsväskan för morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0