En gång är ingen gång??

Såg på Debatt igår på svt.
Janne Josefssons program med innehållet Marklund/Antonsson.

Hur kommer den här historien att sluta?
Förmodligen med en krasch!
Kommer Marklund att hämta sig efter detta?

Förmodligen.
Men vilken jäkla soppa!!

Jag blev ganska upprörd då de pratade med den här Osama (Mannen med de svarta ögonen som han hette i Gömda).
Han har dömts för misshandel av Mia.

EN gång är INGEN gång eller?
Misshandel är allvarligt i min värld.
Faktiskt.
Finns naturligtvis grövre brott, men jag har svårt att tänka mig att han är en god människa om han har misshandlat en kvinna.

Nu anser jag också att lögner är i klass med detta.

Hur ska detta sluta?
Blir det någon ände på den här soppan?

Kanske.
Vi får se.

Men i det stora hela anser jag att det var en ganska bra debatt.
TROTS Janne Josefsson.
Han tillhör inte mina favoriter direkt.
Tycker att han vinklar alla sina program lite konstigt..

Vem är bättre än honom??

Det ska jag fundera på.

Nu ska jag strax bege mig ut i  -11 grader och fara till stallet.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Idag finns det mängder med artiklar i pressen. Mer än tidigare dvs ;).

Lite intressant...LM har helt plötsligt fått för sig att nej - Gömda är ju inte skriven som en sann historia! Fel fel fel! Ok. Varför går då Mias familj ut i pressen idag och säger att den är det...?

Finns så mycket, känner dock inte att jag vill överösa din blogg med svammel skrattar.



Liza Marklund är körd i mina ögon.

Skulle kunna skriva hur mkt som helst om detta...men hänvisar till fb! Satan i gatan vad de har kommit fram till mycket, rotat världen runt...och fram kommer saker som Ingen hittat tidigare.



Tror jag ska ta mig i kragen och blogga om detta själv...



Förresten. Hennes vänner och debattörer går till och med emot henne...det hade hon då rakt inte räknat med. Hon är så förbannat stor i sverige och har så stora uppdrag så hon kaaaaan ju inte ha fel (hrmpf!). Dessutom är hon delägare både här och där, så göra bort sig vore ju hemskt...



Nej. Nu blev jag lite upprörd igen.



Men en sak är i alla fall säker.

Hon kan inte delta i debatter mm, för risken finns att hon avslöjar information. Eh. Det är precis vad alla hon "kan" avslöja gör just nu - i pressen! Hon är enbart Feg. Inget annat. Hon har gjort bort sig multum.



mer upprörd

2009-01-16 @ 14:39:33
Postat av: Jenny

Varför kan man inte göra * på blogg.se? Ser så jävla skumt ut med fettext! haha

2009-01-16 @ 14:40:27
Postat av: Mie

Ja det kan man undra!! Det är oerhört frustrerande!!!

2009-01-16 @ 18:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0