Formfundering...

Att komma i form är målet för mej just nu.
Att bli av med alla dessa extrakilon som hoppade på mig....

Hrmmmm.....
Jag har varit och tränat idag.
Började som sist med Crosstrainer i 10 minuter,, och det kändes helt ok idag!!
5 minuter roddmaskin. Blev 1 km, vilket kändes helt ok.

Kört armar, ben, rygg och mage.
Ska se till att få tid med en PT för att få det optimala programmet för just mig.

Gjorde det när jag tränade på Atlantis i Jönköping, och det var bra att ha nåt att arbeta efter.
Kör med lätta vikter eftersom jag inte vill ha stora muskler....
Har ju en drös med byxor i garderoben som jag vil komma i så småningom!!

Har inte satt nåt särskilt mål annat än att när jag gått ner de första 10 kilona ska jag belöna mig själv med en ny tatuering!!

Men nu är det dags att sätta igång med dagens middag.
Det blir hasselbackspotatis med panerad schnitzel och bearnaisesås.

Liten portion blir bra!!
Ha en trevlig söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0