Guitar Hero!!

Sonen A fick det i julklapp till sitt PS2.
Jäklar vad det är kul!!!

Förvisso lirar vi på Easy, men vad fasen, man måste ju börja nånstans!!*ler*
Bra musik, bra blandning också!!

Sonen A börjar bli ruskigt duktig!!

Pratar om att han vill börja spela riktig gitarr!
Får fundera på detta..
Kostar ju en del med gitarr liksom...

Och vart sätter man unge på gitarrskola?

Vad finns det förutom kommunala musikskolan??
Funderar på om jag ska jaga reda på min gamla gitarrfröken...

Hon lärde mig spela cittra när jag var sisådär 4 år..
Sen började jag spela piano för henne när jag var 7..
Och när jag var 10 började jag spela gitarr.


Men jösses det där lät ju som om jag är superhaj på att spela!!Hahaha!!

Har ju i och för sig en gitarr ståendes...
En av lite mindre modell...
Men den har ju stålsträngar...
Det gör ont i fingrarna...*vet*


Detta kräver lite fundering..


Nej, dags för att gå upp och duscha..
Jobb i morron!!

Ajöken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0