Marklund vs Antonsson

Det är full rulle på denna historia.

I bloggar, på forum, i media..

Vad är sant?
Vad är båg?

Har Marklund med avsikt ljugit och lurat?
Eller är hon offer för lurendrejeri??

Bra fråga.

Jag har läst böckerna.
Förutom den sista "Emmas dotter" eller vad den nu hette...

Men jag blev liksom många andra, tagen och berörd av innehållet.
Och ställde mej frågan: Men detta kan väl inte stämma? Kan nåt sånt här verkligen hända??


Jag vill att allt ska vara bluff för barnens skull.
Att de egentligen inte farit illa över huvud taget..


Men detta vet vi inte nåt om...

Jag känner mej besviken på Marklund.

Kommer vi att få reda på sanningen?

Eller vems sanning är det som det fiskas efter??



Bra fråga..

Hördu Liza Marklund, har du ljugit?

Eller har du blivit förd bakom det berömda ljuset??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0