Njutningsväder!!

I morse var det 19 grader kallt.
Det är kallt...

Jättekallt.

Men så vackert det är ute med rimfrost på träden, lite snö som knarrar under fötterna.
Klarblå himmel, rök från munnen.

Tur man inte har skägg!!

Längtar så efter Herr Pino.
Ridsugen så jag tror jag kreverar!!



Sådana här vinterdagar saknar jag Vibe. Min travare jag hade.

Vi tolkade efter honom, vilket är skitkul!!
På pulka så snön yrde!!

Saknar ofta den hästen.
Visst var vi osams så det visslade om det, men det höll inte i sej så länge.

Töltade gjorde han!!
Men den hästen får ett eget blogginlägg så småningom..

Idag njuter jag av vädret.
Och funderar på vad som smyger omkring i de Värmländska skogarna.

Mystiska skogar är det.
Och vackert så att det förslår.

Önskar er en fortsatt skön måndag!!

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie/Lillan

Halloj!

Här har det varit snorkkallt i flera dar nu.

Hundkraken får kramp i tassarna och lyfter på dom och tittar ynkligt på mig.

"matte värm tassen då!" ser han ut att säga.

Söta små liv, vi fryser och dom bryr sig knappt, min rejsade på en frusen sjö i 20 minuter nonstop i 16 graders kyla igår.

Behöver jag säga att jag frös, liten och tanig som man är. hutter

Vill ha sommar nu jag.



Ha det bra

Kram Lillan

2009-01-05 @ 23:52:53
URL: http://s0me0ne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0