Ommöblering!!

Japp...
Är sugen på att fixa lite här hemma...

Men just nu känner jag mig ganska begränsad...
Funderar på att göra mig av med vårt hörnskåp...
Ett i vad jag kunnat ta reda på, Gustavianskt...

Ska se vad jag kan hitta på..
Det passar liksom inte in i mitt hem...
Inte med resten av möblemanget...

Får väl lägga in en annons på Blocket.

Akvariet ska jag flytta på, fåtöljen ska kastas ut (Hundens fåtölj, men det får han ta!Han får ligga i soffan istället!!), nya mattor ska införskaffas och en massa pyssel i huset...

Ska nog skriva en lista med allt som jag vill ha gjort....
Risken är dock att den blir lång.....
Hahaha!!

Nä, dags för ett samtal med John Blund....
Ska bara få knas på sonen A´s näsblod.....

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0