Skolstart

Är det idag för mina barn.
Kl 6 ringde väckarklockan.
Och i det ögonblicket var jag fullt övertygad om att det var någon som skämtade med mig...

Jag var så trött så jag visste inte hur fasen jag skulle få upp ögonen!!
Men, men, det löser sig nog..

Önskar att jag kunde vara så där klämkäckt morgonpigg...
Men nej då......
Trött....
Japp..


Idag ska det arbetas!
Ja på hemmaplan alltså...

Granen ska tas ner...
Och så tänkte jag ta ner adventsljusstakarna.
Fast det liksom bär mig emot!!

Det är ju så himla mysigt med stakarna i fönstrena!!


Men nån gång måste de ju ner..
Ska se om jag kan hitta några fina fönsterlampor!

Kan ju finnas på Jotex.

Så fort bilen tinar upp ska jag fara till stallet.
Har abstinens efter hästarna......

Drömde i natt att jag red Araben barbacka..
Aj.
Han är inte alls bekväm att sitta barbacka på...
Han är benig..

Men nu är det dags att få i sig lite morgonkaffe tror jag..

Ha en trevlig onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0