Uppladdning

Sitter och inväntar att huvudvärken ska ge sig...
Hade huvudvärk när jag gick och la mig igår.
Hade huvudvärk när jag vaknade nu på morgonen.

AJ.




Inte kul på något sätt....

Men nu ska jag packa träningsväskan och fara till Friskis  i Huskvarna för att gymma!!

Märkligt hur man kan se fram emot detta självplågeri!!! Haha!!

Funderar på hur jag ska lägga upp dagens program.

Blir nog crosstrainern igen med en förhoppning om att inte få så förbannat ont i fötterna..

Och så hoppas jag att det inte är så mycket folk på gymmet.
Sist var det dessvärre massa folk... Jag gillar inte när det blir trångt på gymmet...

Då sjunker mitt självförtroende och jag känner mig liten och klen.
Och känner det som att alla andra är mycket bättre än jag.
Och vältränade....

Men jag kämpar på!!
Ha en trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Kämpa på gumman:) Tycker du e så himla duktig.kramar

2009-01-29 @ 10:35:55
URL: http://emiliosmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0