Faser i livet?

Jag läste någonstans att det finns en anledning till att en del personer kommer in i ens liv.
Att man finner nya vänner och förlorar gamla.
Att de kommer in i ens liv av en anledning som man just då behövde.

Jag har funderat mycket över detta fenomen.
Det stämmer nog ganska bra.

Men en del vänner vill jag ha kvar!!
Jag har gjort utrensningar i bekantskapskretsen.
Jag har sållat.

Energitjyvar har jag gjort mig av med och vänner har jag behållit.
Vänskap jag värnar om.

Jag försöker verkligen att vara den där vännen som jag själv vill ha.

En vän som ställer upp.
En vän som finns.

En vän som man kan hålla i när det stormar.

En vän som man kan skratta med.
En vän som man kan gråta med.


Jag försöker allt jag kan.

Jag hoppas att jag lyckas.



Idag funderar jag mycket eftersom jag känner mig lite deppig.
Jag är inte så rörlig.
Har ont.
Då funderar jag ännu mera..
Men nu ska jag nog ta mig i kragen och fara in till Jönköping...

Kommentarer
Postat av: Camilla

En riktig vän det är du det =)

Helt jäkla underbar. Kramar på dig

2009-07-31 @ 18:22:02
Postat av: ia torarp

kan lätt säga att med dej blir det aldrig tråkigt utan snarare helt galet roligt:)

fortsätt med att bara vara du det är därför jag gillar dej:)

superkram.....

2009-08-02 @ 18:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0