Måndagspyssel..

Vaknade kl 7...
Gick ner och käkade frukost..
Iväg och hämtade vår hjälpreda vid 8..
Han är guld värd!!



Han hjälpte oss när vi spacklade och målade huset invändigt, och nu är han behjälplig vid fasadbytet!
Han är kanonduktig!!

Så jag kunde, med gott samvete, fara in till stan för att handla på Ica Maxi.

Om jag fick handlat allt jag skulle??
Ehh....

Glömde ost... Tur att moderskapet skulle iväg och handla nu så jag kunde skicka bud med henne!!

Men nu ska jag städa lite!!
Passar på emellan värkattackerna!!!


Foten alltså... Inget anat!!Hahahaha!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

en skön dag med andra ord:)

2009-07-28 @ 05:46:52
Postat av: Sanne

Hoppas det blir fint=)

Hur länge har du semester nu då?

Saknar dig !

2009-07-29 @ 11:07:06
URL: http://emiliosmamma.bloggagratis.se
Postat av: Sanne

Hoppas det blir fint=)

Hur länge har du semester nu då?

Saknar dig !

2009-07-29 @ 11:07:34
URL: http://emiliosmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0