Twilight

Jag har ju läst böckerna.....
Och jag måste erkänna att det var inte lätt att lägga ifrån sig dom!!

Jag fastnade i dem så snabbt så det var helt sanslöst!
Så var det då dags att se filmen, baserad på första boken.

Åhhhhhhhh...
Jag är alldeles betagen....

Edward Cullen... Jösses....
Vilken blick...
Wow....


Undrar om jag ska slå igång den en gång till...
Men då får jag väl torka dregel från tangentbordet.... *skratta*

Har även sett den svenska filmen "Patrik 1,5".
Handlar om ett homosexuellt par som vill adoptera ett barn.

Efter många om och men får de beslut på att de får ta emot en pojke. Patrik 1,5 år.
Bara det att det var lite fel på utskriften, och det visar sig att pojken inte är 1,5 utan 15...

En sevärd film!
Ska fundera på om de tär någon mer film som jag vill se.


Kommentarer
Postat av: ia torarp

blev det en slappardag kanske??

2009-07-13 @ 05:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0