Då var det klart....

Var till ortopeden idag.
Jag har en lös benbit i foten.
Den sitter liksom på baksidan av skenbenet ner mot foten.

Ungefär 6 mm stor.
Men de kommer inte att göra något åt den.
Ingen operation.
Inget gips för att fixera foten så att det läker.

"Det går över".
"Det kan ju i och för sig ta upp till ett år"


Det var inte bra.
Vad ska jag göra mot smärtan?
Ska jag bli en jävla pillerknaprare?

Ska kolla upp möjligheterna till ett andra utlåtande från en privat ortoped.

JAg tycker inte att jag blev klok alls på läkarens mumlande..
Jag talade om för honom hur in i helvete (ursäkta min dåliga svenska......) jag ska göra med min smärta.
Jag har haft så här förbannat jävla pissont länge nu.
Det  är 5 månader sedan jag skadade mig.

Om inte benbiten fastnat eller läkt på denna tid, hur fan ska den kunna göra det nu då??

Jag är arg.
Frustrerad.

Och JÄVLIGT less på smärta..........

Kommentarer
Postat av: ia torarp

lider med dej! att dom inte kommit på att kolla det förrens nu är ju ren skandal!! lösa benbitar är inte så skönt att gå med och har man otur kan dom väl börja röra på sig, vad gör man då?? sätter den sig då uppe vid knäskålen eller???

Nu blir jag riktigt förbannad på läkarna, dom skulle kollat upp dej redan när du kommit in första gången!

2009-07-01 @ 05:46:09
Postat av: Åse

Smart drag att kolla med någon privat! Lycka till! Att ha ont är inget kul... ge dig inte!!!!!!

2009-07-01 @ 10:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0