Usch!!

Jäkla näsa att vara jobbig...
Att vara förkyld sätter sina spår...
Följde med barnen ner till stranden en sväng förut eftersom de ville bada....

Cyklade ner, och precis när jag skulle svänga känner jag att det killar till på näsan...
Näsblod.....
Det rann!!!

BLÄK!!

Brukar bli så när jag varit förkyld ett tag.

Men det slutade blöda efter ett litet tag i alla fall!!

Men positivt idag är middagen.
JÖSSES vad gott det var!!

Tog upp fläskkotletter ur frysen som jag la i marinad.
Marinaden inhandlade jag på Ica i Kaxholmen häromdagen.
Kanongott! Har för mig att det var CajP.

Till dessa som grillades, hade jag gjort iordning ugnsrostade färskpotatisar med lite morötter, vitlökssmör och bearnaisesås!!

Och så sallad till.
Så gott!!
Maken korkade upp en flaska rött, skitnöjd med att hans fru har börjat dricka rödvin!!! *asg*

Sedan blev det Kubbspel med morbror Lasse och morfar.
Hrmmm.
Jag, maken och Lucas mot Morfar, morbror och Alex..
Fan vad stryk vi fick!!! Hahaha!!

Men nu är det dags för sängen och läsa ett par sidor innan ögonen slocknar....

Hoppas på en angenäm söndag!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

vuxenpoäng allt må jag säga!!! rödvin näe fy hundAN VA ÄCKLIGT ÄR NOG INTE RIKTIGT SÅ VUXEN ÄN!!!

2009-06-21 @ 17:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0