Jag? Gammal??

Nej det hoppas jag inte!!!

Men hur som helst så pratade jag och kollegan M igår om kläder.
Gina Tricot´s reklam med Haremsbyxor??

Alltså, seriöst, det är nog bland det fulaste klädesplagget jag sett på år och dar!!! *gapskratt*

MC HAMMER hade sådana i början av -90-talet.
Jag tyckte det var fruktansvärt redan då..

Haremsbyxor?
Blöjbyxor möjligen..
 Nej, Jag inser att det är inte nåt jag skulle ta på mig.



Tacka vet jag mina mysbyxor .
De får stanna. Utan konkurrens av nå´ra haremsbyxor..


Nu ska jag fara till stallet.
Om bilen startar vill säga!!!*garvar*

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hua, såna såg jag i Malmö idag...hemskt :S

2009-03-29 @ 21:07:01
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0