Korkade människor??

Det finns en blogg som jag läser dagligen.
Flera ggr/dag ibland!!  *ler*

Författaren är en kär vän. Som blivit påhoppad å det grövsta ett flertal gånger.
Anklagad för ditten och datten av människor som inte riktigt vet vad de talar om.
Som gått på hörsägen.
 
Blivit påhoppad av människor som blivit manipulerade å det grövsta av person/personer som utgett sig för mycket..
Men denna kära vän är inte ensam om detta.
Det finns en kär vän till som råkat ut för samma sak av samma person/personer....

Skandalöst kan tyckas.
Men tyvärr sant.

Nu har det uppdagats ÄN VÄRRE  brott än det som var förut då det var förtal det handlade om.
Nu har det planerats stöld..

Nu blev det tack och lov endast planering. Men detta är i sig ett brott då uppsåt varit brottet....

Hoppas att vederbörande åker dit nu.

Men för att gå tillbaka till den där bloggen jag skrev om.

När man läser en blogg kan man ofta lämna kommentarer.
Om man har en åsikt och vill ventilera den i en blogg så varför väljer man då att vara anonym?
Eller gömma sig bakom ett anonymt namn?

Att lämna så otroligt korkade kommentarer och gömma sig bakom ett anonymt namn, det är ju skrattretande!! Hahaha!!

Men jag har personen på kornet nu kan jag meddela..
Det är synnerligen intressant detta med IP-adresser faktiskt!! *ler*

Sitter man på en server där man inte byter IP-adress så kan det bli skitkul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0