Lägesrapport..

Har idag varit hos sjukgymnasten.
Det verkar som att min hälsena är delvis av.
Dessutom ska jag inte belasta foten så mycket som jag gör idag, utan ska gå med en krycka..
Gissa hur glad jag är åt detta fenomen?

Inte mycket kan jag meddela...

Solen skiner och det ligger massa snö ute.
Har kommit ungefär 20 cm....
Irriterande vill jag meddela...


För övrigt var sjukgymnasten lite fascinerad av det faktum att jag är en sån tjurig person att jag belstar foten, och att jag har så ont i handleden och armbågen...


Jaha, men vad ska jag göra?
Jag tänkte liksom att: Det går över...*asgarvar*

Det gör det ju uppenbarligen inte...
Men hon skulle ta tag i detta nästa vecka..




Men jag har världens snällaste pappa!!!!
Han har skottat vår trappa upp till huset under tiden jag var till sjukgymnasten!

Och nu skottar han resten av gården med snöslungan!!!
Jag har nämligen funderat över hur fan det skulle gå till för mig att skotta....


Men nu ska jag ner till mina föräldrar och fika.
Moderskapet hade bakat.
Och snorvalparna (bokstavligt talat med tanke på hur snoriga dom är....) blir alltid glada av lite fika!!!

Ha en angenäm tisdag!!


Och en bamsekram till J som hade 2 hemska besök idag......

Kommentarer
Postat av: ia torarp

Lite hälsena borta kommer väl inte att få dej att sluta eller???

Envis nejdå, inte alls skönt att bli lite omhändertagen av mammsen med nybakt inte dåligt...

Se nu till att krya på dej så höres vi.

har snöstorm för tillfället!!!!

2009-03-24 @ 13:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0