Sol igen??

Nämen ser man på!!

Solen strålar men det blåser.
Dock inte så kalla vindar, och man känner hur Våren är på väg!!

Satt och tittade på kort från förra våren.
Blåsippor och krokus 7/3 2008.

Hrmmm..
Våren har tagit sovmorgon tror jag!!
Fast borta i Elsas trädgård, DÄR växer det MASSOR med snödroppar!!
Såg det igår när jag red förbi.

Är ridsugen, men jag hinner inte idag.
Ska strax fara in till stan.
Ska ta ett träningspass innan jobbet.
Dessutom måste jag hinna handla.

Det ska tas med matsäck i morron när jag ska med sonen A på hans friluftsdag.
Jag har aldrig kunnat följa med på såna dagar för jag har alltid jobbat, men nu minsann!!

Nej, dags att packa träningsväskan.
Och komma ihpg att packa ner handduk!!!

Ha en trevlig onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0