Söndagssynder..

Japp.
Jag syndar idag.
Jag äter GRILLCHIPS och tycker att det är såååååååååååååååååååååååååååååååååååå gott!!!

Dock inte för mycket...
Men jösses vad det är gott...

Tar mig en näve ostbågar också medans jag ändå håller på.

Kompletterar med en näve Chiliostbågar.
Alltså, vet ni hur gott det är??


Och så funderar jag på hur bra jag har det egentligen.
Jag har en underbar familj.

En man som alltid finns där (fast jag ibland är beredd att sälja honom för en billig peng...)och som jag avgudar.
Mina söner som är de vackraste som finns!!

Detta ska jag klura vidare på nu ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Visst är det skönt att finna sig själv i en stund då man bara är så otroligt nöjd och tacksam för precis allt man har? :-)

2009-03-02 @ 09:03:42
URL: http://www.sequence.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0