Spinoff på lördagens inlägg..

Besvikelsen fanns där .
Onekligen.
Det var trist , men va fan, livet är för kort för att hänga upp sig på småsaker!

Det vill jag klargöra, att även om man blir besviken ibland så måste man lägga det åt siudan.
För om man hänger upp sig på småsaker hela tiden så blir man snart fast i en konstant besvikelse.

Och om man fastnar i sin besvikelse så är man snart fast i ett ekorrhjul av dåligheter.
Då ökar risken att man fastnar permanent.


Fokusera på positiva saker!
Vad gör mig glad?
Hur ska jag bibehålla detta?

Jag knatar på som jag gör hela tiden!

Trivs med det!
Jag kan bli lite småputt över att jag inte hinner med allt jag skulle vilja, men det handlar om prioriteringar.


Jag är samma person som jag alltid varit.
Bara med aningens mindre slötid!! Hahaha!!

Min slötid är den tid jag spenderar framför datorn.
Och när jag går ut med hundarna...
Och när jag sitter på hästryggen i skogen...

Men nu ska jag bort till stallet för lite mockning!!
Detta med en ljudbok i telefonen..
Nu funkar det!!!HAhaha!!

Ha en trevlig måndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0