Underbart!

Ledig dag.
Solen skiner.

Sonen A hade friluftsdag idag och jag var med som "medhjälpare".
Simning på Rosenlundsbadet, och sedan Badminton på Racketcentrum.

Det var himla trevligt på badet!
Plaskade omkring och lattjade i vågorna, kollade när ungarna hoppade från hopptornet.

Jösses, A hoppade från femman!!!
Höll på att få hjärtsnörp!!!


Snart dags att bege sig till stallet.
Sen till C en sväng tänkte jag.
Ska kolla om moderskapet kan passa grabbarna en stund.
Maken är ju på hockey ikväll.

HV71- Frölunda.

Får se vilka som åker på pisk.
Jag antar att de flesta i min omgivning vill att Frölunda åker på däng.
Men maken han är ju en hängiven Djurgårdare och håller förmodligen på Frölunda i detta läget då eftersom han INTE håller på HV...
Får undersöka det där lite....


Nu ska jag ta tag i lite städning!!
Hav en underbar torsdagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0