Väntar....

..................... på tid hos ortopeden....
Förbaskade fot!!!

Nån som vill ha en trasig sådan?
SKickar med en trasig handöed modell höger..

*suckar djupt*

Nu vill jag ha en frisk fot och en fungerande handled..
Livet blir så mycket enklare när kroppsdelarna fungerar liksom!!! *ler*

För övrigt kan jag meddela att jag idag har varit ute och ridit.
En skritt-tur i skogen.

Vi började med att möta en timmerbil.
Dom äter antagligen hästar, men idag gick det bra!
Det var ett jäkla trippande emellanåt när Herr P såg farliga skogslejon, sabeltandade tigrar och farliga stenar!!

Sen mötte vi det farligaste av alla rovdjur..


MÄNNISKAN!!!    *asgarv*

En stackars karl som var ute på en lugn och trevlig skogspromenad.
Herr P TVÄRSTANNADE och stirrade på karln!!
*skratta*

Men han skötte sig bra Herr P!!
Det är så skönt att skritta ut i skogen bara han och jag....

Nej, dags att avsluta packandet!!Ha en trevlig fredag!!


Kommentarer
Postat av: ia torarp

vad händer i helgen då???

2009-03-13 @ 16:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0