EHH??

När jag var i stallet idag och gick och mockade så lyssnade jag på radion.
Jag lyssnar ofta på radion och tycker att det är intressant.

Men så idag hörde jag på nyheterna om detta med våldtäkter och övergrepp, att "den misstänkte mannen måste kunna bevisa för rätten att kvinnan hade gått med på samlaget"...

Hur skulle det fungera?
Rent praktiskt?

Ska kvinnan (som det ju oftast handlar om) innan samlaget skriva på ett kontrakt där hon på heder och samvete lovar och svär att hon går med på att ha sex med mannen??

Eller hur tänker dom att det ska fungera??

Jag tycker att det är bra att mannen ska få bevisa detta, men jag undrar bara hur i hela fridens namn det ska gå till...



Någon som vet??
I så fall får ni gärna upplysa mig.....

Kommentarer
Postat av: ia torarp

vissa män tänker med röven!!!

logiktänkande är inte deras starka sida kan vi ju nu konstatera!!!

2009-05-07 @ 14:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0