Lördag hela dagen??

Lördag morgon. Trött så det är inte klokt..

7:30 gick jag upp.
För egen maskin.
Kunde verkligen inte sova längre!!

Blev väckt inatt....
Runt 04:30... Ett sabla liv utanför.. Och eftersom vi bor ute på landet blir man onekligen nyfiken och undrar vad som pågår..
En lastväxlare som lastade av en gammal traktor...
Ehh???

Vad fan har min bror nu ställt till med ??
Han var nämligen inblandad...

Men, men..


Maken har gjort rent akvariet nu på morronen..
Jag har brottats med stryktvätten.

Ungar avlämnade på Fotbollsträning och jag sitter i soffan och undrar om jag lever.
Jag tror att jag gör det..

Rida skulle jag göra idag, men jag har så fruktansvärt ont i foten idag.
Blir vansinnig!!!
Ser fram emot Magnetröntgen 10 juni....

Men nu ska jag plocka lite med tvätten...
Den måste ju bäras upp...

Hoppas på en trevlig dag hela dagen idag!!!

God Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0