Att vända blad

Livet går ut på att vända blad.
Byta tänk.
Upp och ner.

Nu är det ner. Men jag ser fram emot upp.

Idag har jag bytt blad.
Vad väntar på nästa sida?

Jag har förvånats idag. Också.
Jag trodde inte att jag varit otydlig.

Men det har jag kanske?
Men nu tar jag nya tag.
Jag kan inte fundera på vad jag skulle sagt eller gjort.
Jag kan bara styra över vad jag SKA göra.

Inte vad jag skulle/kunde ha gjort istället.

Jag kan inte vara alla till lags.
Bara ett krasst konstaterande.
Undrar ni något?
Fråga gärna.

Jag är en ganska unik individ.

Väldigt unik skulle jag vilja påstå.

Jag har ganska bestämda åsikter.
Men jag är samtidigt öppen för möjligheter.
Man kan ju ändra åsikt.
Inget omöjligt alls faktiskt!


Det enda sättet att få en vän är att vara en.

Jag finns här.
Men man ska inte ta mig för given.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0