Leeeeeeeeeeeetaaaaaaaaaaa!!

Idag ska jag leta.
Efter småkurser.
Tänkte gå kurs i företagsekonomi. Starta eget.
Jag har ju min massage som jag är bra på.
Men jag har ju inte tagit betalt av vänner.

Det är kanske dags för det.
Jag måste ju komma vidare på något vänster.

Sen måste jag ringa till skolan i Göteborg om en utbildning som jag vill gå.
Sen måste jag kolla med Försäkringskassan.
Inte värt att jag tar sådana beslut utan att blanda in dem med tanke på att jag ju är sjukskriven på halvtid.

Man vill ju inte vara en sån där fuskare!!!

Men det är så mycket som jag skulle vilja göra!!!

Ta itu med fotograferingen.
Lära mig driva företag.
Göra dataprogram.
Gå vidare med massagen.




Listan kan bli lång!!

Men nu ska jag ta tag i saker och ting.
Hoppas att veckan blir bättre.. Har o-nt i7,hal*se562n62(där fick jag hjälp av Morris att skriva.. Kattungen..)

Har ont i halsen.
Ont i lederna.
Småfebrig..

Maken är inte heller pigg....

Kommentarer
Postat av: Åse

Spännande.... jag har ramlat in på kurser just nu som är anpassade för kvinnliga företagere (eller tilltänkta företagare). En satsning som är finansierad av eu... dvs VÄLDIGT låt kostnad. jag går i Tranås... men jag kan tänka mig att det säkert finns ngt liknande i Jönköping... kvinnligt företagande är ju "inne" nu och det kan finnas alla möjliga språngbrädor... lycka till!

2009-11-09 @ 14:23:05
URL: http://blogg.sjalsverkstan.se/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0