Nej, det är inte alls bra..

Känslan av utanförskap.
Att inte känna sig välkommen.
Den är inte rolig.

Jag har känt så i en situation nu under en längre period.
Varför blir det så?
Det kan man undra.
Men jag vet inte svaret.

Alls.

Jag känner mig fullkomligt ratad.
Icke välkommen.

Jag grejar inte det.

Så jag lägger ner.
Helt.

I vissa situationer vet jag inte hur jag ska bete mig.
Jag har i mitt tycke försökt att göra rätt för mig.
Jag har, i mitt tycke , inte gjort något konstigt.

Men jag får väl konstatera att  läget är som det är.

Nu går jag i ide.

Kommentarer
Postat av: ia torarp

känns inte roligt det här att läsa... hoppas du kommer på nåt du kan göra åt saken..

2009-11-09 @ 06:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0