Nu så!!

Har jag startat ett nytt kapitel i mitt liv.
Jag städar och tvättar bland grejer som jag ska sälja.

Intressant det där faktiskt!!
Det är inte lätt att stäada så.
Blir ju nästan alltid att man kommer fram till att just den där saken kan ju vara bra att ha!!

Hrmmm..

Blir mycket sånt kan jag säga...

Men nu ska jag börja i den ena änden.
Med att plocka ur bilen.
Och sortera.

Sen sitter jag och glor lite.
Har ingen lust att göra nåt alls idag.

Vill egentligen bara sitta i soffan och äta glass och vara för mig själv.
Ganska skönt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: ia torarp

hahaha... har också såna dagar men dom går liksom över för mej...

2009-11-15 @ 12:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0