Pensionärsrace...

Det var det inne på Willys idag när jag var och handlade...
Fanns nästan inga kundvagnar kvar ute,...

Men det gick ganska bra och snabbt..
MEn så råkade jag ut för en SÅN DÄR jävla kundvagn vars hjul var knäppa!!!

Kan man bli galen då eller???
Den gick knappt att svänga med och den var helt knäpp i hjulen...


GAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!!!



Och så hade jag börjat lägga upp mina varor på bandet när jag kastar en snabb blick bakåt.
Där står en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaammal farbror som ska ha en kexchoklad...
Men jag var mitt uppe i mitt plockande och tänkte att  Jag släpper alltid fram små farbröder, men inte idag.
Jag var en sån där hemsk människa som inte lät en gammal farbror med sin kexchoklad passera före mig.

Mitt försvar idag är att det var mer eller mindre tomt i kassan ijämte...


Men nu ska jag ta och slappa lite..
Min fot uppskattade INTE att gå på Willys....

Kommentarer
Postat av: ia torarp

kan tro det ja, är ju jobbigt att gå med 2 fötter där inne:)

du, de gamla har all tid i världen, glöm inte det!! du är ju en sån dära stressad småbarnsmamma så det kan vara tillräckligt eller!!!???!!!

2009-11-19 @ 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0