Skönt!!!

Har varit ute och ridit idag.
Underbart med en mjuk hästmule!!!
Han är så vansinnigt snäll den hästen....

Han är liten och rund och har ett hjärta av guld.
Tanten är liten och inte så rund och även hon med ett hjärta av guld!!!

Vidir och Brynja, hästar som jag har haft att göra med i många år.
Jag har ridit Vidir sedan 1993...

Det är ganska länge!!!
Hahaha!!!

Idag har jag varit ute och ridit en sväng med Mia.
Eller rättare sagt, vi har ÅKT häst i skogen....

Luften var underbar!!!

Och vildsvinen hade varit framme och bökat rejält på sina ställen....

Nu ska jag sitta en stund, sen dags för duschen!
Bio ikväll.

Vi ska se New Moon!!!

Ser så fram emot detta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0