Tråkvarning!!

Jag håller på med ett litet projekt..
Jag torkar ur mina fönster....
Inte fönsterputsning utan bara torka av fönsterbrädorna..

Men jesus vad tråkigt...

Klar med ena våningen... Övervåningen klar.


Men så har jag mitt lilla I-landsproblem.

När jag gör sånt här så hittar jag ju hela tiden 74 andra grejer som jag måste ta tag i...
Hrmmm...

Så det slutar med att jag gör femtielva grejer samtidigt...

Så jag har lite fokuseringsproblem.

Typ..

Av någon anledning så hamnar jag ju hela tiden framför datorn.

Kan ju faktiskt vara så att jag fått en viktigt mail?
Eller om det kanske händer något spännandei världen som jag kan läsa om på aftonbladet.se??

Eller om någon hittat på något kul på facebook?



Nej, Hellberg, skärpning!!


Ska ta övervåningen, sen får det bli Drefseryd....




Kommentarer
Postat av: ia torarp

ska du städa där med??? hahahah jag vet hur det är, man ser liksom nya saker som kan vara roligare att göra....

2009-11-26 @ 16:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0