Fundera ännu mera...

Suttit en bra stund nu och kollat igenom GGI´s hemsida..
De har många intressanta utbildningar!
Problemet är:

Jag kan inte riktigt bestämma mig....
Och hur fasen finansierar man??

Vill man något så ser man till att fixa det.
Jo...
Men jag har inte riktigt de finansiella resurserna...

Hrmmm....
Det kanske finns någon som vet??

Ska forska lite i det tror jag....

För jag är grymt sugen att plugga.
För jag kan ju inte börja jobba heltid på mitt nuvarande jobb i december..
Då blir jag så att säga utförsäkrad från Försäkringskassan.

Men pga foten och väntan på operation så blir jag väl egentligen tvingad att söka mig andra vägar....

Plugga under tiden man väntar vore ju ett suveränt alternativ!!

Men som sagt.... Då ska man veta lite vad man ska söka, och framför allt  ska man helst kunna finansiera studierna....

Så jag funderar vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0