Middagsfunderingar...

Detta dilemma för mig...
Jag avskyr att laga mat...
Det är tråkigt.
Jag har ingen fantasi.
Jag är helt kass på det.



Jag står inför detta varje dag.
Vad ska jag laga för mat idag?
Igår blev det helstekt fläskfilé med klyftpotatis och bearnaisesås.
Låter ju riktigt avancerat ju nu när jag läser det skrivna ordet!!


Hrmmm...

Lille sonen L har önskat köttkorv med potatis nån dag.
Ehhh...

YUCK!!!!

Jag gillar inte det.
Men han gör.

Och maken.

Så maken och L får äta köttkorv.
Vad ska jag och A äta?

En knäckemacka?? Hahaha!!


Skämt åsido.
Jag ska nog komma på nåt.

Men nu är det dags för mera kaffe....

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte falukorv i ugn med potatismos??? själv blir det rotmos, men bara till mej!!!!!

2009-10-12 @ 10:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0