Nu är det gjort!!

Jag har velat fram och tillbaka under en ganska lång tid.
Men så gjorde jag slag i saken och gjorde det idag.

Vaccinerade mig mot svininfluensan.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka....
Men gjort är gjort och jag kan ju inte göra det ogjort..

Typ.
Jag har säkert vaccinerat mig helt i onödan, men skitsamma just nu.
Jag hoppas bara att jag inte blir sjuk av vaccinet nu.

Jag har ju tidigare reagerat ganska rejält på bl a Stelkrampsvaccin, med hög feber och svullen arm.

Jag är ju lite nojjig..


Annars idag funderar jag ganska mycket över min framtid.

Vad vill jag göra när jag blir stor?
Jag vet faktiskt inte.

Kanske plugga?
Men det är ju inte roligt att dra på sig studieskulder...

Nä, jag fortsätter fundera och återkommer med lägesrapport om jag blir dålig av vaccinationen eller inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0