Resultat från ortopedbesök....

Har inte  en utan 2 små benfragment som jäklas med mig i fotleden.....
Här hade jag då tänkt bifoga en bild där jag kunde förklara vad som strular i foten, men jag hittar ingen bra bild...

Ortopeden jag var hos var en mycket sympatisk herre som visste vad han snackade om.
Och han lyssnade på mig.
Det kändes kanonbra!!

Han bände lite, böjde, tryckte, klämde..
Jag sa aj.
För det var inte så behagligt kan jag säga...

Före detta besök var jag nere på röntgen och foten fick fotograferas.
Det visade ingen förändring i skelettet, vilket jag får vara glad över!!

Men det blir operation, men jag vet inte när.
Det är ju väntetid.
Hoppas bara att jag inte behöver vänta så länge....

Men nu är det dags att byta om och fara till arbetet.

Ha en trevlig torsdag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gött!!!!... att det äntligen blev ett vettigt beslut och att de kunde enas om vad som var fel och framför allt ATT det var fel!!!

2009-10-02 @ 07:11:21
Postat av: Åse

Skönt att det är i rullning i alla fall....

2009-10-05 @ 10:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0