Vem kan man lita på?

Ja, i trafiken då alltså!!

Svaret blir:


INGEN!!!

Det är skrämmande hur en del beter sig i trafiken!!
Lastbilschaufförer är ett släkte för sig??
Jag blir vansinnig ganska ofta , särskilt när jag är på hemväg från jobbet och kommer farandes på motorvägen, och dessa lastbilar ska envisas med att köra om i backar när de själva knappt kommer förbi den de ska köra om....

Men för helskotta... Jag blir tokig!!


Sen har vi en annan kategori bilister.
De som till varje pris ska köra ifrån utryckningsfordon istället för att släppa förbi dem...



BARN: Livsfarliga varelser!!!
I trafiken alltså..
Barn på cykel...
Barn med bollar...
Huvaligen..



Det är egentligen ganska läskigt hur mycket farligt det finns  i trafiken!!!


Men som tur är finns ju sådana som jag!!Hahaha!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0