Att vaccinera eller inte, det är frågan...

Det pratas om svininfluensan.
Jämt.
I varje tidning, varje nyhetsprogram...

Ska man vaccinera eller inte?
Ska man äta LCHF-diet och slippa svininfluensan?
Det är ju en diskussion som pågår. En het debatt pågår.

Jag fick höra att vaccinet innehåller kvicksilver!!
Jag höll på att baxna!!
Jag tänker inte vaccinera mig.

Nej, jag vill inte ha kvicksilver i min kropp.
Det klarar jag mig bra utan....

Dessa personer som avlidit av svininfluensan, varför gjorde de det?
Är det "fullt friska" personer som fått sjukdomen och sedan avlidit?
Eller har det legat mer bakom?
Har de haft t ex astma som försvagat, eller vaddå??


Det framgår ju inte....


Är svininfluensan upphaussad av media eller är den så farlig?

Svårt det där...
Oink på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0