Dagens tanke.

"Smärta finns inte.
Smärta är bara ord för svaghet som lämnar kroppen."


Ok???

Då har jag en jävla massa svaghet som lämnar min kropp...
Eller??

Hrmmm...

Smärta är ett relativt begrepp.
Japp.
Det skulle man kunna kalla det kanske.


Men vi som har ont väldigt mycket?

Är vi då svagare individer än dem utan smärta?

Vet ni, jag har haft ont så jäkla länge nu, att jag faktiskt har glömt hur det är att vara smärtfri.


Ganska skrämmande.
Men jag ger inte upp.
Jag ska också bli smärtfri.

Ta mig tusan, jag ska bli det!!

Nästa vecka är det dags för ortopeden.
Jag hoppas mycket på det besöket kan jag säga.


I morgon är det fredag.
Tiden går så fort!!
Var det inte fredag alldeles nyss??

Jag tror minsann att det är dags att uppdatera bloggen vad gäller bilder!!

Men nu, dags för ridbyxor och ett dressyrpass ridandes i islandssadel....

Hej och hå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0