Höst

är det i luften.
Det stormar.
Det regnar.
Och jag är tacksam att jag har min sköna soffa att sitta i.

Gammelhunden har nog haft mysigt ute idag....
Han har rullat sig i något som för människonäsan stinker, men i hans hundnos luktar synnerligen trevligt...
Nämligen urin....
ÄCKLIGT!!

Han är ju inte så tacksam att duscha heller eftersom han inte går i trappor. Och duschen finns just på övervåningen....
Det blir lite problem.
25 kg hund i labradorstorlek är lite körigt att bära uppför trappan kan jag meddela..

Och maken ska på hockey ikväll och kommer hem ganska sent, så jag får lösa detta...

Ett alternativ är ju att gå ner med honom till sjön och bada honom där.
Eller ringa till en bekant som har dusch placerad på bättre ställe...

Men nu är det kaffe dags!!
Ia är på väg och nu väntas kaffe och mycket skratt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0