Lördag

Veckorna går fort!
Igår kväll var vi hos familjen G och käkade tacos. Gott!!

Mycket skratt och trevlig stämning!!
Det är så skönt med människor som man kan känna sig avslappnad med och som man vet att man är välkommen hos!!

Red i paddocken en stund igår och det gick kanon!!
Han är öm som fasen i höger bak emellanåt om han trampar till på nåt hårt, men i övrigt verkar han fit for fight igen!!

Hoppas kunna träna för Karin snart igen!

Idag vankas det arbete 13-20.
Likadant i morron.

Sjukskrivningen på halvtid pågår till 27 september och jag har nu fått en tid till ortopeden..
Det blir nog bra hoppas jag.

Annars idag är det lugna bananer.
Sonen L spelar guitar Hero, maken har farit med Herr G till Skövde för att titta på bil till Herr G.
Så maken ser jag väl när jag kommer hem ikväll.

Annars är det inget inplanerat idag.....
Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0