Onsdag.

Solen skiner vilket onekligen känns som en trevlig sak en dag som denna ..
Jag är trött , seg och tokgäspar...
Kaffet är intaget och nu funderar jag på vad jag ska ta itu med först.

Dammsugning?
Inte alldeles lockande.
Men dessvärre en nödvändighet.
Hundarna fäller ju ganska  mycket, så om det inte ska anläggas helt'ckningsmatta med hundhår så får det bli ett varv med dammsugaren..


Läsa bloggar ska jag göra lite först, innan jag tar itu med min dag!!
Carola

Jenny

Lina

Ia

Åse

Singelpappa


Men nu är det nog dags att ta tag i dagen!!

Ha en trevlig onsdag!!

Kommentarer
Postat av: ia torarp

har läst singelpappans ord idag och är sjukt impad av han "små tänkvärda ord" får en annan att tänka till själv, du har riktigt bra bloggar som jag ibland brukar kika in på.

2009-09-16 @ 09:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0