Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh...

Vad gör man på den enda lediga dagen den här veckan?

Skulle så gärna ligga och lata mig i solen, Gå ut på en låååååååååååååååååååång promenad med hundarna, åka till Relaxen på Rosenlund?, gå på stan, läsa en bra bok, eller vad som helst, men I N T E detta!!!!


Jag städar.
Tvättar.
Hämtar smutstvätt på övervåningen.
Byter sängkläder.
Hämtar mera smutstvätt.
Hänger tvätt.
Tumlar tvätt.
Stryker.
Viker.
Bär upp tvätten.

Dammar lite.
Dra ut soffan, JISSES vilka dammråttor!!
Torkar golvet bakom soffan.
På med en ny matta.
Ut med den andra mattan.
Skaka mattor.
Torka lite mera golv.

Flytta runt på grejer.
VILL ha ett nytt vitrinskåp!
Vattna blommor.
Samlar ihop leksaker.

Byta ut fula tidskriftsamlare på konoret.
Elda skräp.
Klia hunden.
Klia katterna.

Sopa altanen...

Laga mat.
Plocka i diskmaskinen.
Plocka ur diskmaskinen.

När kvällen kommer, då är jag trött....

Kommentarer
Postat av: ia torarp

det är ju det jag säger!!!!

är ju värre att vara hemma än att jobba!!!!

du får komma hit nästa gång när du är ledig så vi kan fika å snacka skit:)

2010-04-30 @ 07:29:21
Postat av: Mie

Tur man ska till jobbet och vila upp sig!!Hahahaha!!! Hur ser det ut för dig med alla körkort??

Har du grejat BE?

2010-04-30 @ 07:48:57
URL: http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

Usch vad tråkigt! Men det måste ju göras det också! Ska du fira valborg någonting då?//Emma.

2010-04-30 @ 07:49:24
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0