En tanke?

Fångar en tanke på väg genom huvudet.
Vad är det för tanke?

Tankarna som hela tiden flödar genom huvudet.

Men inte alltid att jag tänker tanken.
Det forsar funderingar, tankar, små ord.

Jag fångar ett ord.

Omtanke.


Nästa ord?

Tankfullhet.
Nästan lite vitsigt i sammanhanget....

Respekt.

Lycka.


Mycket tankar.
Pirr i magen!

Kärlek!

Idag är det pirrigt i magen.
Igen.

Hoppashoppashoppas!!!

Vill så gärna att jag ska få kasta mig i bilen idag för att fara till Mantorp för att hämta min nya vän!!!

Rock Rose, du är efterlängtad!!
Men skulle det inte bli idag så blir det kanske en annan dag!!


Hur som helst så är detta stort för mig!!

Men nu är det dags för morgonpromenad med hundarna i skogen.

Idag är det en tankfull dag.

Att kunna sätta sig på en sten i skogen och låta tankarna forsa fram....

Fågelkvitter....

Se på myrornas arbete när de envist vandrar med barr till sin stack.
De låter inget hindra dem på sin väg.
Målmedvetenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0