Nu jädrar!!!

Snällaste Camilla ska leka med mig idag!!
Agera färdtjänst och skjutsa på krymplingen!!!


Har klipptid kl 13:30, handla byxor, handla lite mat, och skulle behöva ny bh....

Men en sak i taget..
Det är ju ett helt företag att ta sig runt med detta jävla paket...
Jag blir ju så irriterad!!!
Supersvårt att handla hoppandes på kryckor, men handla i rullstol är också ganska osmidigt.


Men , men....


Jag ägnar ganska mycket tid åt funderande och fantiserande!!

Hästabstinensen är tung.
Pratade med Inger igår, och jag gnällde lite över min hästabstinens, och hon gav mig medhåll.
Ljuvligt för min sargade själ!!! Hihihi!!



Nu är det bara en vecka kvar med paket, sen ska foten tränas.
Nu ska jag bli bra!!


Har satt upp små delmål.

Ett ganska stort delmål är faktiskt attt kunna springa vårruset i maj!
Blodomloppet i september!

Men först, av med gips, sen nytt jobb!!!


Men nu, dags för påklädning och färd till stan!!!

Kommentarer
Postat av: Åse

Oj vad duktigt du är som satt upp delmål! You go girl!" Hoppas foten blir bra på ett kick, träna med förstånd bara så det inte blir bakslag.... bättre att det går framåt hela tiden :) kram

2010-02-10 @ 16:48:28
Postat av: Camilla

Vi fick en riktigt trevlig eftermiddag med mycket skratt och du fick gjort det du skulle. Gör vi om snart

2010-02-10 @ 18:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0